вторник, 3 ноември 2015 г.

Стратигии

   Аз съм обикновен човек, обикновена жена. Домакиня, майка, работеща жена. Като повечето, в моето "завидно" положение ми се налага жонглирам между няколко отделни личности и професии всеки ден. Като уверявам ви, доста е трудно да си няколко отделни човека за един ден или в рамките на час, или минути. Това не е раздвоение на личността, защото аз сутрин съм работеща жена, обслужвам клиенти, след обяд се превръщам в учител - кой да обясни на сина ми как се пише буквата "а, ъ" и още 28 букви или как се смята... Кой ако не аз? Учителките все пак имат само по 35 минути... а те не стигат за нищо! Едновременно с учителка обаче, аз съм и домакиня. Готвя, мия чинии, простирам пране - добре, че е пералнята та да ми изпере. Ако можех да си купя и печка, която сама да готви... До тук изброих 3 отделни личности. Но те далеч не са толкова.
    Представете си обаче, както съм учителка и домакиня и само сменям личност след личност - по някое време съм готова измия детето с гъбата и да връча тетрадката на мивката - и така в същото време ми звъни приятелка, и аз се превръщам и в психолог. Не, няма нищо сложно в това. Та Наполеон може само да ни гледа нас жените да цъка с език и нервно да потропва с крак. Можем да продължим с изброяването на професиите, за личностите бройката оставям на вас. Мит е, че жените не можели един буркан да си отворят. Даже когато пантите на вратичката на шкафа ми се разхлабят си ги затягам, което може да се каже ме превръща и в майстор. А когато ходя до магазина за хляб и се връщам с три пълни торби пък ставам - всъщност идват ми няколко идеи как да се нарека, но ще се въздържа.
    И така какъв е извода? Супер Марио и супер Любо не могат да ни стъпят на малкия пръст. А после мързеливи сме били. Не мисля, че на някоя е чуждо как след цял ден чистене и готвене или пък след напрегнат ден сяда да изпие следобедното си кафе пред компютъра, а в същия момент се прибира Златото и цъка с език: "По цял ден на пред тоя компютър седиш!" - с голяма доза обвинение в гласа. После той се опва на дивана с бира в едната ръка и дистанционното в другата.
   Няма да питам повече за изводи, просто ще кажа, мили дами преместете времето за пред компютъра сутрин или по възможност през нощта, защото няма значение какво сте свършили, когато той се върне и ви завари да разцъквате във Фейсбук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар