сряда, 11 ноември 2015 г.

Златното правило има своите сребърни и бронзови изключние

 
 Колкото и да се опитвам да разбера какво се върти в главата на някой хора, явно просто level-а ми не е достатъчно висок. Изминаха години от както благопристойното поведение означаваше нещо, всъщност не мога да говоря за тия години - аз самата не съм ги хванала. После след тях се настанила демокрацията... или безкрайния преход, всеки сам може да си избере своята истина. Аз друго освен преход не познавам, но пък майка ми и баба ми знаят какво е било в ония времена на соца.
   Според баба ми благопристойното поведение било голяма работа, но пак си имало и развратници. Според майка ми разврата винаги си го е имало, даже в едни много по-стари времена, просто не е бил толкова показен. Жените не си лягали с който си падне, само с който си поискат, но те пък всъщност и не са си лягали, други неща са правили.
   И както винаги темата за секса е доста актуална, а в последно време наблюдавам интересни гледни точки. Разни списания ни съветват как да си разнообразим половия живот, как да се научим да съблазняваме, как да разпознаем свалката от флирта и тям подобни.
Та стигам до моя позната, която все още чака. Какво чака ли? Чака своя принц. На пръв поглед в това няма нищо лошо. Но днес сядаме да пием кафе, заговаряме се за въпросния принц и тя ми споделя: "А ако знаеш колко коне има!".
   Хм.
   Явно излиза, че дори да чака принца, моята позната не си губи времето. При този ми коментар тя се усмихва, пърха с мигли и ми казва: "Нали трябва да имам някакъв опит!". И ето го заключението. Колко и да чакат правния принц, на дамите нищо не им пречи да се позабавляват с конете, та да затвърдят знанията си. Все пак няма да се срамят я! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар