сряда, 23 септември 2015 г.

Обичай ме


    Не ме спирай от това да съм себе си. Не ми казвай каква да съм или какво да правя. Не ми режи крилете… Когато ходя по тънко въже над дълбока пропаст ме подкрепяй, когато стоя по пижама цял, ден ми кажи, че ми отива, остави ме да вървя боса, дори да се набода, не се ядосвай, когато хаоса около мен не ми причинява неудобство и не ме безпокой, не ме гледай подозрително, ако всичко около мен е хаотично, ако се усмихвам на други, не ми се сърди когато просто флиртувам. Не се опитвай да ме променяш, обичай ме такава каквато съм, аз няма да съм като теб. Хм, нали за това ме хареса – твоята пълна противоположност, но половината на едно цяло. Пасвахме си и бяхме толкова различни, а сега искаш да ме направиш като себе си. Не се опитвай да ме коригираш, така само ще ме осакатиш и вече няма да съм самодивата от сънищата ти. Остави ме такава, бъди моя рицар, не ме разбирай когато съм ядосана, не ме утешавай когато плача безпричинно, не искай от мен да използвам прибори. Бъди този в когото се влюбих без усилие, а ако все пак продължиш и искаш да ме промениш, тръгни си без да се обръщаш. Аз няма да ти се сърдя, не го прави и ти… Ще те сънувам, ще се уча да живея без теб, надявайки се, че и ти правиш същото. И ако любовта ни е толкова голяма, толкова истинска един ден когато си готов, ние отново ще се срещнем… Това ще ме искаш единствена, такава каквато съм!

Няма коментари:

Публикуване на коментар