неделя, 13 август 2017 г.

Драскач

    На скоро ме попитаха : "Защо не пишеш в блога вече?". Отговорих, че нямам време, което до някъде е чистата истина, но причината да спра да пиша не беше точно тази. Блога ми се казва "Моя свят", което означава само по себе си, че изтръгвам разни истини и болки от сърцето си, а после ги пиша тук. Дори да не е най-популярния блог в света, за мен това не е от първостепенна важност, защото всичко което съм написала, съм го написала от сърце. Всъщност много по-важно е да има къде да излея всичко онова което се върти в главата ми, а то е страшно много. По стечение на обстоятелствата обаче, започнах да пише за любов, а в този момент струва ми се, не мога да продължа. Не защото нямам идеи или нещо подобно, а защото положението наоколо е "мамата си трака" и ми се струва, че да си романтик в това време е меко казано несериозно. В България се случват толкова много и толкова сериозни неща, че любовта някак остава на заден план, изместена от тревогата по бъдещето - нашето и на децата ни. Да, става дума за политика и всичко останало, което щем не щем тя влачи след себе си.
    Е, аз няма да започна да говоря за политика, със сигурност. Не ме бива в тази област, аз съм просто драскач при това аматьор и няма да занимавам никого мнението. Просто исках да отворя на въпроса, защо не пиша в блога вече.

Няма коментари:

Публикуване на коментар