понеделник, 28 август 2017 г.

Цветовете

И изведнъж, всичко се промени и нищо не беше като преди. Сивия и монотонен свят, който ме заобикаляше се оцвети в най-различни, пъстри цветове. Забелязах листата жълти или червени да танцуват с вятъра, падайки по земята, за да направят шарен мек килим по който да вървя, а слънцето ги галеше и успокояваше дърветата, че отново ще имат своите листа... Изведнъж хората не ми се струваха просто преминаващи, забързани фигури. Всички бяха различни и единственото общо бяха погледите им, когато минех покрай тях усмихната. Изведнъж имах чувството, че летя... Мислите ми ме отвеждаха на странни познати, но до сега сиви места и аз оставах без думи когато виждах цветовете с които са покрити. Вече не помнех сивотата в ума ми се бяха настанили красивите неща и за всичко това бе "виновен" той!

Няма коментари:

Публикуване на коментар