понеделник, 28 август 2017 г.

Забравих за света за ден и той целия се стовари върху мен

Помоли ме да изпълня едно твое желание и аз се съгласих. Искаше да имаш един ден с мен, един незабравим ден с мен. Ден, в който аз да реша какво ще правим без ти да знаеш, ден в който няма да има проблеми, ден в който света няма да съществува. Ден, в който ще се смея без да мисля за нищо освен за щастието, в който няма да има теб и мен, а само нас. И аз ти го дадох. Дадох ти този ден, дори да не исках. Сега искам да ми го върнеш. Да, точно така искам да ми върнеш онзи ден и цялото щастие, което изпитах тогава. Искам да ми върнеш всяка минута, всяка усмивка, всяка прегръдка, всяко докосване защото боли. Забравих за света за ден и той целия се стовари върху мен. Забравих за света заедно с теб, а понасям наказанието си сама. Върни се, върни ми деня, върни ми всичко! Повече няма да си позволявам нищо, само да си тук, само да се върнеш при мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар