четвъртък, 8 октомври 2015 г.

Успешният ден

Има ли песни които ви натъжават или пък такива които ви карат да се усмихвате при някой спомен?
Аз имам много такива песни. Всъщност, няма песен която да не ми напомня за нещо, каквото и да е то. Ума е странна работа, има песни които съм слушала е някой филм и просто са ми харесали, но после когато ги чуя случайно си мисля за разни неща, понякога дори си припомням сцените от съответния филм. Има парчета дето като ги чуя ми идва да скокна и да започна да чистя, такива които пък могат да ме разплачат, разтанцуват или пък ме карат да си представям приятни неща с отворени очи.
Музиката е приятно нещо. С нея можем да направим много, много, много неща. Аз например имам приятели, с които си общуваме с песни, когато искаме да си кажем нещо, което другите да не разбират. Ха! Изградили сме си кодове - таен език.
Много е приятно и сутрин да слушаш музика, когато съм ядосана също ми върши доста работа, когато искам да си излея чувствата... Всичко което трябва да направя е просто да я пусна, а после ума ми свършва останалата част. Дори, за да започна да пиша трябва да чуя песен, която ме вдъхновява - лошо е само когато съответното парче започна да ми втръсва, понеже въртя само него.
И така... Кафето ми е готово, сега остава само да си пусна музика и денят ми може да започне с усмивка. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар