събота, 3 октомври 2015 г.

Щастие

    Беше ме питал за щастието. ЩАСТИЕТО! Да, щастието е във всичко, то е онова което те кара да се усмихваш без причина, то е онова, което те кара да ревнуваш, то е блясъка в очите ти, то е в начина по който докосваш или когато просто протегнеш ръка към мен, докато гледаш филм, когато ме наблюдаваш шофирайки, когато прегърнеш на сън, когато се засмееш на шега. Когато правиш с мен секс, когато ми се обаждаш по телефона. Щастието е дори във вечерята на масата или в дрехите които си облякъл. Всяко нещо, може да носи щастие, колкото и малко и банално да е. Защо не го виждаш ли? Не го виждаш, понеже си твърде зает да си мислиш, колко си нещастен, как все на теб не ти случват хубави неща, колко си самотен и колко си използван. Вглъбен си в себе си и толкова копнееш за нещо, което притежаваш цял живот, което винаги е присъствало в ежедневието ти. Отвори очи, огледай се и спри да виждаш калта и мръсотията. Излез с приятели и ми кажи, не е ли това щастие?

Няма коментари:

Публикуване на коментар